h
Let’s Work Together
arrosa@select.com

Meet Arrosa, the perfect theme to elevate your online presentation with.

Zoek hier!

Helft van de winkel op
beleving gericht in 2025

Unibail-Rodamco-Westfield over de toekomst van het straatbeeld

Naar verwachting zal in 2025 de helft van de winkel aan beleving worden gewijd. Dat blijkt uit het How To Shop-onderzoek van winkel vastgoed partij Unibail-Rodamco-Westfield. Nederlandse consumenten vinden nu al dat een derde van de vierkante meters aan beleving besteed moet worden.

how to shop

Beleving moet volgens de ondervraagden terugkomen in de winkel als een creatieve ervaring, meditatie of iets cultureels als theater. Bovendien wil een derde inspirerende winkels die een creatiever gebruik van producten stimuleren en zegt 39 procent in de toekomst persoonlijke hulp te willen krijgen bij het uitzoeken van het perfecte product voor zichzelf.

Uit het onderzoek blijkt verder dat de overgrote meerderheid geniet van fysiek winkelen en tachtig procent graag vrij wil kunnen rondkijken door verschillende collecties. Twee derde van de ondervraagden geeft aan dat winkels aangepast worden aan lokale tradities en gewoonten. De helft zegt een voorkeur te hebben voor lokale merken boven niet-lokale merken.

Tot slot geeft een derde van de ondervraagden aan interesse te hebben in een persoonlijker aanbod, vooral als het gaat om gezondheidsoplossingen. Als dat betekent dat daarvoor DNA afgestaan moet worden, stemt een derde daarmee in.

Unibail-Rodamco-Westfield bouwt aan de Mall of the Netherlands in Leidschendam. Ook heeft het winkelcentra in Almere, Zoetermeer en Amstelveen in beheer. Het How To Shop-onderzoek werd uitgevoerd onder duizend Nederlandse consumenten.

Om resultaten te behalen moeten partijen zo nu en dan flexibel te werk gaan. SIZO denkt graag mee met u, om samen tot het beste resultaat te komen.
Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

MAAK NU EEN AFSPRAAK

Heb je een vraag, interesse in ons werk of wil je graag langs komen voor een goede bak koffie? Neem dan gerust contact met ons, we staan je graag te woord!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.